e-BOK

Szanowni Mieszkańcy SM „SPÓŁDZIELCA” w Lublinie.

Witamy w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta system e-BOK.

Co umożliwia e-BOK?

  • sprawdzenie wysokości naliczeń i wpłat za każdy miesiąc,
  • sprawdzenie wysokości aktualnego salda lokalu
  • podgląd indywidualnego konta lokalu,
  • podgląd historii płatności,
  • sprawdzenie stanów wodomierzy.

Jakie korzyści daje e-BOK?

Chcąc zapoznać się z wymienionymi danymi nie muszą Państwo kontaktować się z nami osobiście. Można uzyskać je w  każdej chwili, nie wychodząc z domu, za pomocą komputera i dostępu do Internetu. Regulamin korzystania z systemu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Jak aktywować dostęp do e-BOK?

Dostęp do e-BOK otrzymują:

– właściciele lokali (mieszkania, garaże, miejsca postojowe, miejsca parkingowe) będące w zasobach SM Spółdzielca, otrzymali na adresy lokali z data uruchomienia usługi.

– nowych nabywców lokalu/i (kupujący, spadkobiercy i inni posiadacze nieruchomości) zapraszamy do siedziby Spółdzielni ul. Nadbystrzycka 25 w Lublinie z dowodem tożsamości, gdzie po wypełnieniu Formularza zgłoszeniowego (Druk ZC /3/2019 Karta Informacyjna Nabywcy Lokalu) zostanie wygenerowany dla Państwa indywidualny identyfikator i jednorazowe hasło.

Dostęp do systemu e-BOK zostanie aktywowany w ciągu 48 godzin od wizyty w Spółdzielni. W celu zalogowania się należy uruchomić  zakładkę e-BOK na naszej stronie internetowej. Po pierwszym zalogowaniu prosimy o zmianę hasła na własne i posługiwanie się nim w przyszłości. Identyfikator pozostaje niezmienny.

Jak odzyskać po zablokowaniu dostęp do e-BOK?

Uprzejmie informujemy, że Spółdzielnia nie posiada informacji o indywidualnych hasłach i nie może ich odtworzyć. W przypadku utraty hasła lub zablokowaniu przez 7-mio krotne błędne logowanie Spółdzielnia może jedynie ponownie wygenerować nowe jednorazowe hasło likwidując jednocześnie wcześniejsze hasło.

W przypadku zablokowania dostępu do e-BOK lub utraty hasła należy wybrać opcje odblokowania dostępu do e-BOK:

  1. wysyłając SMS pod nr telefonu +48 531-46-45-44 wpisując w treści „odblokowanie e-BOK nr identyfikacyjny np. 0756555”,
  2. dzwoniąc pod numer telefony +48 81 532 80 81 wewnętrzny 133 lub 139 i wydając dyspozycję odblokowania e-BOKa (rozmowa jest nagrywana),
  3. wysłać e-mail z wypełnionym formularzem (Druk ZC /11/2018 Wniosek o Wydanie Nowego Konta do E-Bok) na adres czlm@spoldzielca.com.pl lub księgowość@spoldzielca.com.pl,
  4. zwrócić się osobiście z wypełnionym formularzem (Druk ZC /11/2018 Wniosek o Wydanie Nowego Konta do E-Bok) do Spółdzielni w celu wygenerowania nowego hasła.

Wygenerowane, unikatowe jednorazowe hasło jest dostarczane Klientowi w drodze:

  1. SMS z nr telefonu 48 531-46-45-44 po zaznaczeniu opcji telefonu;
  2. Odpowiedzi w formie e-mail – plik zabezpieczony hasłem identyfikatora lokalu;
  3. Osobistego odbioru w biurze Administratora.

 

Logowanie do e-BOK