Spółdzielnia Mieszkaniowa „Spółdzielca” w Lublinie informuje, że w związku ze stanem epidemii koronawirusa bezpośrednie kontakty pracowników z interesantami w biurze Spółdzielni przy ul. Nadbystrzyckiej 25 są ograniczone. Prosimy o kontakt telefoniczny lub drogą elektroniczną (e-mail).
Pisma dostarczane drogą mailową muszą zawierać dane adresowe zgłaszającego: imię i nazwisko właściciela lokalu i adres, telefon kontaktowy. Anonimowe pisma nie będą rozpatrywane. Przed wejściem do Biura Spółdzielni wystawiona jest skrzynka, do której można wrzucać korespondencję. W sprawach pilnych pracownicy przyjmują interesantów z zachowaniem reżimu sanitarnego w holu biura Spółdzielni.
1. Zgłoszenia awarii obsługuje całodobowo Pogotowie Techniczne Zakładu Technicznego Spółdzielni Mieszkaniowych pod numerami:
81 307 06 16, 536 504 502
Usuwanie awarii dotyczących części wspólnych (piony, poziomy, WLZ, tablice klatkowe, zawory podpionowe i główne itp.) odbywa się na koszt Spółdzielni.
Awarie w mieszkaniach są usuwane za odpłatnością i płatne gotówką po usunięciu awarii.
Wysokość opłaty którą ponosi mieszkaniec zależy od rodzaju awarii :
Usunięcie awarii :
elektrycznej : 64,80 zł
wodociągowej : 102,30 zł
kanalizacyjnej: 147,66 zł
w cenach brutto , do ceny należy dodać koszty zużytych materiałów .
Prosimy o uzgodnienie zakresu prac w celu ustalenia odpowiedzialności i wysokości opłaty przed zamówieniem usługi.
2. Korespondencja oraz sprawy organizacyjno – porządkowe prosimy kierować na pocztę elektroniczną:
– adm@spoldzielca.com.pl, – sprawy porządkowe, awarie, odszkodowania,
– czlm@spoldzielca.com.pl, – zaświadczenia, akty notarialne, zgłoszenia osób, windykacja
– ksiegowosc@spoldzielca.com.pl, – opłaty, rozliczenia, stawki za media, zadłużenia w opłatach
– inb@spoldzielca.com.pl, – inspektor do spraw rozliczeń robót remontowych, plan remontów
W wierszu „temat” prosimy o wpisanie adresu nieruchomości, nazwiska właściciela i problemu który zaistniał. Pisma anonimowe nie będą rozpatrywane.
3. Kontakt z pracownikami spółdzielni pod telefonami:
– sekretariat 81 532-80-81
– kierownik administracji 81 532-80-81 w. 137, 606 806 300
– administracja 81 532-80-81 w. 143 + tel. komórkowe w zakładce „Zasoby”
– inspektor ds remontów 81 532-80-81 w. 150, 606 876 061
– czynsze 81 532-80-81 w. 139
– dział członkowski 81 532-80-81 w. 133 i 134
– księgowość 81 532-80-81 w. 136
Adres | Ul. Nadbystrzycka 25 |
Kod | 20-618 Lublin |
Tel | 81 532 80 81 |
Fax | 81 525 93 62 |
Biuro Spółdzielni podczas pandemii czynne codziennie w godzinach 7-15 do odwołania.
Kasa w okresie pandemii czynna codziennie w godz. 10-12 do odwołania, więcej w zakładce „Opłaty”.
Standardowo biuro Spółdzielni czynne w godzinach:
pon., śr., czw., pt. | 7:00-15:00 |
wtorek | 9:00-17:00 – nieaktualne |
Standardowo kasa Spółdzielni czynna w godzinach:
pon., śr., czw., pt. | 10:00-12:00 |
wtorek | 13:00-16:00 – nieaktualne |
Telefony komórkowe administratorów osiedli:
Przeglądaj rejony administracji
Rejon PG-1 | Leszek Antoniak | 600 035 923 |
Rejon PG-2 | Robert Plewik | 600 035 936 |
Rejon PG-3 | Waldemar Steciuk | 600 035 946 |
Numery telefonów służb miejskich, można je wzywać w razie poważnych awarii instalacji całego budynku (nie dotyczy poszczególnych mieszkań):
Pogotowie Cieplne LPEC | 993 |
Pogotowie Energetyczne LUBZEL w razie wyłączenia prądu,zagrożenie pożarem | 991 |
Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne w razie awarii zasilania całego budynku lub zagrożenia zalaniem | 994 |
Pogotowie Dźwigowe | 606 958 206 |
Pogotowie Gazowe | 992 |
Informujemy, że służby awaryjne nie świadczą usług konserwacji a jedynie zabezpieczają budynki przed skutkami awarii. Wszelkie drobne usterki prosimy zgłaszać do godz. 14:00 w dni powszednie w biurze spółdzielni. W weekendy na telefon dyżurny prosimy zgłaszać jedynie poważne awarie, które zagrażają bezpieczeństwu mieszkańców i ich mienia. Interwencje w mieszkaniach prywatnych są odpłatne.
Wszelkie zgłoszenia awarii ogrzewania lub dostawy ciepłej wody w budynkach korzystających z sieci cieplnej LPEC należy zgłaszać na specjalny numer:
Centrum Zgłoszeń LPEC 327 788 988 (bez numeru kierunkowego).
Konserwacje lokalnych kotłowni gazowych przy ul. Nowomiejskiej 18-24, ul. Bernardyńskiej 11, węzła centralnego ogrzewania przy ul. Głębokiej 10-12, prowadzi firma „TERMIKAL” tel.kom. 601 254 854.