1. Zgłoszenia awarii obsługuje całodobowo w soboty, niedziele i święta Pogotowie Techniczne Zakładu Technicznego Spółdzielni Mieszkaniowych, w dni powszednie od 15:00 do 7:00, pod numerami:
81 307 06 16, 536 504 502
Usuwanie awarii dotyczących części wspólnych (piony, poziomy, WLZ, tablice klatkowe, zawory podpionowe i główne itp.) odbywa się na koszt Spółdzielni.
Awarie w mieszkaniach są usuwane za odpłatnością i płatne gotówką po usunięciu awarii.
Prosimy o uzgodnienie zakresu prac w celu ustalenia odpowiedzialności i wysokości opłaty przed zamówieniem usługi.
2. Korespondencja oraz sprawy organizacyjno – porządkowe prosimy kierować na pocztę elektroniczną:
– sekretariat@spoldzielca.com.pl
– adm@spoldzielca.com.pl, – sprawy porządkowe, awarie, odszkodowania,
– kierownik@spoldzielca.com.pl,– gospodarka zasobami mieszkaniowymi,
– czlm@spoldzielca.com.pl, – zaświadczenia, akty notarialne, zgłoszenia osób, windykacja
– ksiegowosc@spoldzielca.com.pl, – opłaty, rozliczenia, stawki za media, zadłużenia w opłatach
– inb@spoldzielca.com.pl, – inspektor do spraw rozliczeń robót remontowych, plan remontów
W wierszu „temat” prosimy o wpisanie adresu nieruchomości, nazwiska właściciela i problemu który zaistniał. Pisma anonimowe nie będą rozpatrywane.
3. Kontakt z pracownikami spółdzielni pod telefonami:
– sekretariat 81 532-80-81
– kierownik administracji 81 532-80-81 w. 150, 606 876 061
– administracja 81 532-80-81 w. 143 + tel. komórkowe w zakładce „Zasoby”
– inspektor ds remontów 81 532-80-81 w. 150, 606 876 061
– czynsze 81 532-80-81 w. 139, 531 464 544
– dział członkowski 81 532-80-81 w. 133 i 134, 531 464 544
– księgowość 81 532-80-81 w. 136
Adres | Ul. Nadbystrzycka 25 |
Kod | 20-618 Lublin |
Tel | 81 532 80 81 |
Fax | 81 525 93 62 |
Biuro Spółdzielni czynne w godzinach:
pon., śr., czw., pt. | 7:00-15:00 |
wtorek | 9:00-17:00 |
Kasa Spółdzielni czynna w godzinach:
pon., śr., czw., pt. | 10:00-12:00 |
wtorek | 10:00-12:00, 13:00-16:00 |
Telefony komórkowe administratorów osiedli:
Przeglądaj rejony administracji
Rejon PG-1 | Leszek Antoniak | 600 035 923 |
Rejon PG-2 | Robert Plewik | 600 035 936 |
Rejon PG-3 | Łukasz Tomaszewski | 600 035 946 |
Numery telefonów służb miejskich, można je wzywać w razie poważnych awarii instalacji całego budynku (nie dotyczy poszczególnych mieszkań):
Pogotowie Cieplne LPEC 993
Pogotowie Energetyczne LUBZEL w razie wyłączenia prądu, zagrożenia pożarem 991
Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne MPWiK w razie awarii zasilania całego budynku lub zagrożenia
zalaniem 994
Pogotowie Dźwigowe 81 528 04-10 lub 669 999 465
Pogotowie Gazowe 992
Informujemy, że służby awaryjne nie świadczą usług konserwacji a jedynie zabezpieczają budynki przed skutkami awarii. Wszelkie drobne usterki prosimy zgłaszać do godz. 14:00 w dni powszednie w biurze spółdzielni. W weekendy na telefon dyżurny prosimy zgłaszać jedynie poważne awarie, które zagrażają bezpieczeństwu mieszkańców i ich mienia. Interwencje w mieszkaniach prywatnych są odpłatne.
Wszelkie zgłoszenia awarii ogrzewania lub dostawy ciepłej wody w budynkach korzystających z sieci cieplnej LPEC należy zgłaszać na specjalny numer:
Centrum Zgłoszeń LPEC 327 788 988 (bez numeru kierunkowego).
Konserwacje lokalnych kotłowni gazowych:
– „TERMIKAL” tel.kom. 601 254 854 – Bernardyńska 11, Nowomiejska 18, 20, 22 i 24.
– „LUBTERM” tel.kom. 695 083 381 – Narutowicza 16/18, Głęboka 10/12 (wymiennik, ciepło systemowe).